Daca nu stiti ce e aia mobile blogging, sa stiti ca se poate; in cazul meu, cum sunt mai nevoias, asa, am bloguit pe telefon :) in tren :|
So (in ordine):
Ma exaspereaza cersetorii. Nicaieri nu sunt asa multi ca in Gara de Nord. M-am urcat in tren la 13.15 si in decurs de 5 minute au venit unu cu picioarele paralizate, dar mergea cu baston, apoi o baba oarecare, apoi un puhoi de copii care au intonat ceva asemanator cu un colind. Inainte sa ma urc, m-a hartuit o baba (crek era alta, ca nu stau sa ma uit la ele) care mi-a tinut un mic discurs din care (evident ca) nu am inteles nimic. Alte categorii de cersetori: una deosebit de speciala si departe de inima mea, si anume cei aciuati in camin, care au culminat cu o zgripturoaica care tuna singura pe holul meu, vorbind cu bunul ei prieten imaginar. Imi venea sa o dau naibii afara. Uite ca ajung la alte frustrari, ca doar astea ies cel mai usor la iveala.. mi-am adus aminte de bunica din partea tatalui, care ani de zile ne-a terorizat copilaria cu crize de nebunie. cred ca si din cauza ei sunt foarte acid uneori, am avut antrenament bun. voiam sa ajung la altceva: tot timpul se lua de mama, asa ca am pus-o sa jure pe mama ca nu va face la fel la batranete cu eventuala nora si, daca va face, imi rezerv dreptul sa o bag intr-un camin. a fost de acord.