Cu capacele, sa moara bibi!
Apreciez reclamele la Cava D'oro, ca tot le-am vazut azi la Apropo TV. Sunt pe nisa, cum ar putea zice un publicist (presupun), nici prea pentru prosti, nici prea 'telectuale. La limita superioara e reclama la Zaraza, care se ridica deasupra acestor mizerii, nu-i asa, cu ascunsul de lantisoare de aur in parizer. Eu nu sunt mai presus de aceste mizerii, asa ca subiectul postului este promotia Coca Cola.
Let's face it, I'm addicted. Pana mea! Nu conteaza asta acum. Ideea e ca premiile se extrag la 90 de minute. Nu chiar pe decursul a 24 de ore, dar sunt 7 extrageri intr-o zi. Se presupune ca toate codurile trimise dupa ultima extragere participa la urmatoarea, care are ca premii bilete la meciurile Romaniei sau LCD-uri. Adica: pentru toate extragerile zilnice de pana in 2 iunie, la "90 de minute" se castiga bilete la meciurile noastre. Incepand cu 2 iunie, se vor extrage LCD-uri. Planul meu, caruia nu ii gasesc cusur, e acela de a strange cat mai multe capace posibile si a le trimite toate pentru o extragere, preferabil una nocturna, daca exista, trebuie sa ma interesez. Presupunand ca am o sansa de x% sau xx%, nu conteaza, pentru ce premiu ar trebui sa incerc?

Zaraza zice "pentru cei care nu se ghideaza dupa zicala: prost sa fii, noroc sa ai". Eu nu sunt destul de prost incat sa nu-mi dau seama ca sunt prost :(