eu am muncit in weekend in avans pentru zilele de summit, pentru a nu mai veni la job, si acum sunt in Pipera?

am filmat ieri traseul deviat al 601 de la Rossetti pana la Grozavesti, cu scopul declarat de a numara baricadele si politistii? sper sa il postez in curand, ca un prim episod dintr-un reality show.

de cateva saptamani bune nu mai am casti la mp3 player? noroc cu aparatul foto, am avut o scula cu care sa-mi fac damblaua.

nu pot sa interpretez semnale feminine nici daca ma lovesc in moalele capului?

iubirea nu e un sentiment, e doar o reactie chimica?

ma adauga in lista de messenger tipe care imi citesc blogul?

am inceput sa imi las parul mare?

un set de valori de neclintit se poate clinti?

sunt cuprins de o panica mocnita de care nu pot scapa si care ma va face intr-un final sa plang?