Da, stiu, voi aveti impresia ca e episodul pilot, dar eu deja am vazut un sezon intreg.
Expozitiunea: pe plaiuri parintesti si alexandresti, o harjoneala cu un verisor supraponderal mi-a adus in atentie faptul ca singura pereche de pantaloni de blug detinuta se afla in paragina. Cu alte cuvinte, materialul subtiat pana peste limita acceptabila in zona sezutului. S-a rupt in fund, ba!
In imposibilitatea de a-i purta aflandu-ma, am boschetarit o seara in pantaloni de training, si ei rupti, da' macar sport. Apoi am facut ce-am facut pe dracu in patru si i-am cusut. Da, blugi cusuti. Ai auzit bine.
Intriga: ajuns la Bucuresti, meleagul Kenvelo si alte nebunii, care prezinta spre vanzare blugi patati, rupti, zgariati, carpiti samd, presupunerea mea cum ca o pereche de blugi cusuta dorsal nu va parea suspecta parea intemeiata, nicidecum absurda.
Nu mica mi-a fost mirarea cand intr-o seara dominata de sentimente de nebunie crasa (your average work day) am descoperit ca blugii rupti au patit-o si pe buca dreapta. Da, ai ghicit, sunt stangaci de buca. Ochiometric am aproximat circa rotunjind ca nu mai sunt utilizabili.
Desfasurarea actiunii: Cineva din public afiseaza o pancarta luminoasa: "De ce nu i-ai cusut si pe dreapta, ca sa fie macar simetric, boule?". N-am sa ma obosesc sa raspund, pentru ca m-a facut bou. Continuam povestirea. Neavand alta solutie, a doua zi am apelat la vechea (ooo foarte) pereche de pantaloni de stofa cu buzunare laterale (sic, nu?) in care intotdeauna mi se pare ca arat suspect (mai ales cu rucsacu in spinare).
Dupa vorc, azi, m-am deplasat cu incredere si crampe stomacale spre Unirii, de unde speram sa achizitionez un pantalon care sa mearga cu hanoracu. Nu mica mi-a fost mirarea cand am dat sa intru in Kenvelo si am vazut afisu peste tot: Cumperi de 300 de lei, platesti 150. Hopa...
Ma, nush cum sa va zic, astia ma pandeau pe mine. Am fost sa ma uit la blugi, erau 2 oameni in asteptare la cabinele de proba, nimic deosebit, doar ca dupa ce am probat prima pereche si am iesit din cabina era FULL magazinu. Abia puteai sa treci printre randuri, am mai indraznit o pereche si atat. Pentru cine nu stie, in Kenvelo Unirii si mai toate magazinele din centrul comercial ante-pen-sus-numit e cald de mori. (Probabil daca ai sta destul de mult) la propriu.
Macinat de foame si doamne-dar-mai-scrii-mult-vreau-sa-ajung-la-sfarsitul-articolului, am luat decizia inspirata de a merge acasa. Mancat, baut, imbracat si suferit inca o ora, cu extraordinar de mult folos. A urmat...
Orgasmul: in Kenvelo Orhideea am gasit doua perechi clasice (sort of), le-am platit cu 5 minute inainte sa inchida magazinul*, am intrat si in carf cu 2 minute inainte de inchidere, am facut toate cumparaturile necesare, am ajuns acasa, freshened up, si sunt -incredibil dar adevarat- bine dispus. Mai am doua zile si scaaaaaaaaap!

*for the record, e multa tiganeala la Kenvelo, oameni care cumpara orice doar ca sa beneficieze de promotie. Eu am facut-o 50% pt ca aveam nevoie urgent de pantaloni, 25% pentru ca sacul fara de fund se cam termina, si 25% pt ca, ei bine, sunt haine cam proaste si prevad ca iar se vor rupe.