... dar mai ales in Romania! Intamplator am urmarit Stirile ProTv si nu numai in reluare in noaptea asta si m-am pus la curent, daca nu eram deja, cu toate kkturile care se petrec.

Incep cu o stire mai particulara: un blogger, pe numele Ariel, a fost exmatriculat de la scoala lui pentru ce scrie in blogul personal. Asta m-a lasat masca, si nu numai, deja foarte multi alti bloggeri au postat articole in legatura cu asta. Banuiesc ca e prea mult pentru o gluma, ar fi de prea prost gust. Insa, daca asa ceva e adevarat, trebuie sa ne gandim ca intr-adevar o ducem prost rau de tot. Baiatul e de origine israeliana, s-a mutat de acolo acum un an/doi/mai multi, nu stiu exact, e student la o scoala bilingva pentru evrei, din cate am inteles. Detalii mai multe intr-un post al lui Cristi Roman. Evrei sau nu, e un abuz nejustificat; ii citesc blogul de ceva vreme si nu exista nici o baza pentru o asemenea decizie. Ca sa o zic mai delicat, ca de mama sunt convins ca le-au zis destui. Daca lucrurile raman asa, va fi o unda destul de mare de soc.

Alta chestie ce ma fascineaza: astia cu politica de prin .ro. Incepand cu ora 09 azi se reuneste Parlamentul pentru a vota in privinta suspendarii lui Basescu. Nu are rost sa ma pronunt daca Basescu merita suspendat sau nu, ca m-a convins o discutie in seara asta ca nu ma pricep asa mult precum as vrea la politica. Ce stiu insa e ca nu exista nimeni care sa ii faca fata, si nu exista nici unul care sa se compare cu el ca si om politic. Daca il suspenda, el demisioneaza apoi in alegeri tot el iese, asta e clar. Dar. Problema e alta, si anume ce se intampla cu noi daca se da totul peste cap si toata Romania pune pauza cateva luni. Nu imi pot imagina, dar sigur nu va fi de bine.

Am mai vazut o stire tampita cum ca militarii romani au adus gloante de cauciuc expirate in Kosovo in februarie si au fost ucisi cativa oameni din cauza asta (ca erau overdue, fabricate in 91 cu termen de garantie de 3 ani). Mira pe cineva? Nu cred.

Huliganii de la noi sunt si ei la moda; TVR desfasoara o campanie, nu am retinut exact, iti dai cu parerea despre huliganism si cum se opreste. Desigur ca s-au gasit si care sa ii ia apararea lu Tuiti. In fine, cele mai bune idei erau cele deja cunoscute, adica sa aplicam modelul englez, ca tot ne pricepem sa copiem lucruri de la altii, incepand cu constitutia Belgiei (sac, ca mai tin minte). Deci englezii au mai multi huligani. Ei probabil au si sectii de politie incapatoare, plus politisti corecti, da' ma rog.. Nu au garduri in stadioane, acestea fiind mai degraba "oaze de liniste" (citat din TVR!).

Si cel mai mult m-a socat masacrul, ca intr-adevar numai asa se poate numi, de la Universitatea Tehnica Virginia. Ma cutremur si mai mult cand ma gandesc la asemanarea intre Politehnica si universitatea respectiva.Si, desi nu am vrut sa ma gandesc la asta prea mult, fara sa vreau mi-am imaginat intr-un flash cum ar fi sa stai intr-o sala de curs si sa intre unul sa ne impuste pe toti... ti se zbarleste parul pe tot corpul... Si profesorul Liviu Librescu a primit Steaua Romaniei post mortem pentru ce a facut acolo.. in speta l-a incetinit pe atacator...

Nu stiu ce sa zic... la faza asta te gandesti sa emigrezi din .ro, da' unde, frate? ca altii sunt mai nebuni ca noi! Pula mea...