Orice nou contact cu sistemul sanitar e o aventura. Ultima oara cand am fost la medicul de la cabinetul studentesc am fost trimis tocmai la Colentina unde am pierdut o zi incercand doar sa gasesc sectia de dermatologie.
Nu zic ce am, decat ca pe fundal e o raceala care se pare ca nu e asa usoara pe cat credeam.
Si a inceput cu: "Ai programare?". Pai am, mi-a facut asistenta aia sexy ieri. Unde, nu te gasesc... Mai uitati-va.. dupa ce i-am repetat numele de 3 ori m-a gasit. Parca asistentele trebuie sa fie in stare sa descifreze scrisul de medic!
Whatever. Medicul ma primeste. Cat de penibila e situatia, sa te duci cu probleme de respiratie, tuse, poate chiar mai rau, si sa nu poti respira in cabinetul doctorului pentru ca fumeaza ca un cal de curse?! M-a mai pus si sa inspir puternic, tampitu. Am ales sa tac pentru ca omu era totusi politicos si eu nu as fi fost daca ii ziceam ceva. Si oricum nu se oprea din fumat!
Partea buna e ca mi-a zis exact de unde sa iau reteta gratuita, cum sa completez, mi-a dat si un site unde pot gasi farmacii care elibereaza gratuite.
Si acu ma asteapta drumu ala lung pana in Stefan cel Mare, spitalul Colentina, sectia de dermatologie, vai de capu meu ce e acolo!