În drumul către casă, plimbarea obligatoriu nedorită de 30 de minute din fiecare zi, mă gândeam la toate motivele pentru care viaţa mea e de căcat chiar acum, nu îmi permit să zic "e de căcat.", dar la naiba, parcă stă Butch cu furca în mână şi învârte la Tom în cazanul ăla înfierbântat,



băi şi nu-i mai dă drumul, la fel şi eu, nu pot să scap, oricum dacă aş scăpa nu am unde să mă duc că sunt flăcări peste tot, Kerouac zicea în romanul ăsta psihedelic că_comparaţiile sunt odioase, dar eu nu sunt budhist şi în consecinţă fac o tonă de comparaţii, pentru că în liceu era figura de stil preferată, deci vorbeam despre viaţa mea care e aşa într-un mare fel chiar dacă debordez de egoism şi încerc să vindec lumea de efectul de soare, ceea ce n-o să se întâmple prea curând, ttot ce văd sunt deadline-uri peste tot, parcă trebuia să înceapă alt film acum, un film cu diplomă şi cu salariu mai mare, parcă trebuia să curgă mierea şi laptele, sper că nu sunt lactoză-intolerant de la atâta cola, cred că americanii de la asta au devenit, hmm, ăştia au cola din 1907 toamna fix! când era răscoala i-o bagi-ilor la noi, stai, despre ce vorbeam? cum eu am fix 5 ore libere în fiecare zi mai puţin weekendurile când nimic nu e deschis dar na, nu putem să dăm shutdown că trebuie să ardem caloriile, evoluţia este o curvă pentru că erecţia bărbaţilor este necontrolată şi nu ne-a întrebat nimeni dacă vrem să renunţăm la sânge în cap pentru o plăcere de câteva secunde, la naiba, chiar nu e cine ştie ce, sau cel puţin aşa aud, pentru că nu vreţi să ştiţi cum e să stai în cămin dar vă zic eu, shubidubidu, aţi înţeles, eu urăsc în principiu faptul că trebuie să merg la muncă pentru că efectiv n-am de ales şi am fost şi la şcoală pentru că nu-i aşa trebuia şi acum tre să mă duc la fundaţie şi sunt timpi morţi peste tot dar nu pot să îi umplu cu chestii interesante, tot ce pot să fac e să nu mă descompun la sfârşitul zilei şi să aştept weekendul, numai că aştept ca boul pentru că o să alerg şiroind de ape în oraş căutând rochie de bal care să se potrivească cu pantofii pe care îi am deja şi putrezesc într-un colţ, pentru că n-am bani să cumpăr alţii, dar asta mă obligă la pantaloni negri şi cămaşă deschisă la culoare şi horror! sacou, mă poate ajuta cineva cu sfaturi concrete?
Şi dacă s-ar putea să mă şi hrănească cineva la ore fixe, aş fi al lui pentru vecie.