Am uitat să zic ce băusem ultima oară. Nu ştiu câte beri, vreo 6-7 la 0,33. Un cocktail care mi-a părut slab, ce-i drept, un shot, vreo 3 pahare de vin. Am sărit beţia şi am ajuns direct la durerea de cap. Ceea ce, trebuie să mă credeţi, este foarte frustrant. Să bei cu scopul de a te îmbăta şi să n-ai parte decât de mahmureala de după. Mă apucase durerea când am plecat din Expirat, la 6 dimineaţa. Din fericire nu m-am culcat până nu am băut ceva apă şi nu am descărcat pozele, ceea ce per total a rezultat într-o sculare fericită.

Că tot veni vorba de poze, mie mi se pare că au ieşit destul de reuşite, nu vi se par? Puteţi să admiraţi selecţia mea pe Facebook, am pus doar 60 că atât are un album, deşi din 290 m-am putut şterge decât vreo 20, restul sunt toate valabile. Mă bate gândul să mă fac fotograf de nunţi şi ocazii speciale.
Şi vorbind de poze în timp ce vorbeam de poze, vreau să vă recomand ca tool minimal pe numitul Picasa 3. Mi-am cumpărat cont aka vreo 10 giga pe picasaweb, unde pun albumele astea mari. Eh, se uploadează folosind softul lor, cu funcţii de vizualizare şi minime editări. Ei bine, funcţia redeye reduction e superbă, comparativ cu ediţia 2 a programului. N-a dat greş nici măcar o dată şi au ieşit şi mai simpatice pozele. În rest, nu am pretenţii de la el ca soft pentru că nici eu n-am pretenţii nici de la mine ca fotograf, nici de la aparat ca realizări. Dar ipostazele sunt mişto, trebuie să recunoaşteţi.