Mă numesc Mihai, părinţii mă strigă Octav şi colegii Mişu sau Miş (arată mai bine scris Mish). Am 23 de ani şi sunt în anul 5 la Automatică.
Am depus dosare pentru admitere la master în Olanda şi am fost acceptat condiţionat. Condiţia este obţinerea diplomei de inginer până la 1 septembrie. Am la dispoziţie 19 zile să redactez lucrarea de licenţă care trebuie să aibă cam 100 de pagini. În paralel, caut finanţare pentru doi ani de studii post-universitare la universitatea din Utrecht, deoarece şansele de a obţine o bursă sunt foarte mici. Dacă nu obţin această finanţare, nu există şanse de a pleca.
În paralel lucrez în regim full time şi sunt în plin proiect fiind în întârziere cu planificarea temporală şi de man-days. În peisaj mai intră o dietă ratată de mai multe ori şi nişte lecitină, o garderobă subţiată şi viaţa de cămin care mi-a ajuns fix până-n gât.
Am nevoie de o schimbare. Nu vreau vacanţă, vreau o schimbare dar m-aş mulţumi cu butonul de fast-forward.