N-ai cum sa nu ma vrei! Sunt atat de inalt, ca dau cu capul de praguri! Sunt o fosta prajina convertita la statutul de para! Mandru consumator de toxine din orice “racoritoare” contemporana, incurajez consumul larg de Cola, pentru ca “o masa buna cere o Coca Cola rece”. Am un piept paros si o barba care se incapataneaza sa fie mereu prima. Zestrea mea e un frigider de prin '80, un monitor Samsung smecheras si un aparat foto.

Ma spal aproape in fiecare zi! Chiar si pe corp! Fizicul mi-e impresionant, probabil ar baga in apoplexie majoritatea nutritionistilor! Am o conditie fizica de impresionat, am urcat 5 etaje la munca acu vreo 2 luni! Le am cu sexul, asta daca nimeresc unde trebuie…

Cu mine n-ai cum sa te plictisesti. Ai de ales intre atatea indeletniciri interesante, precum “cum sa-l scoatem azi pe Mihai din depresie” sau poate “la cine se gandeste Mihai si dupa cine mai suspina ca un baietel de liceu”. Am auzit ca “oare Mihai face misto sau vorbeste serios” e un joc destul de popular, ar trebui sa se faca o aplicatie pe Facebook dupa el. Nu trebuie sa platesti facturi mari la telefon, oricum nu imi place sa vorbesc la telefon, in schimb o sa iti fac cadou o optiune cu multe sms-uri si te-ai scos… sa vezi atunci declaratii de dragoste in 160 de caractere sau mai putin! Asta mi-e specialitatea, daca am ceva de transmis o sa primesti mail de la mine, daca e de rau o sa fie unul fara titlu, etc. Dar toate astea sunt lucruri bune!

Vei beneficia si tu de pe urma fanteziilor mele de necontrolat, sexuale sau aiurea. Stiu, nu-i asa ca sunt fascinant? Nu stiai ca sunt un obsedat sexual! Ei bine, fetele de la munca si-au dat seama din prima (aici ar trebui sa fie un link catre un comentariu mai vechi, daca il gasesc, daca nu, bafta).

Vei avea mereu pe cineva care sa iti repare calculatorul sau macar sa lupte cu el, in mandria lui, ore sau chiar zile pana cand sa se dea batut. Si stiu sa curat cartofi de-i ia naiba, sa mor io!

Intimitate garantata! N-o sa te intreb chestii indiscrete pt ca sincer n-o sa imi pese, desi o sa spun ca au importanta pentru mine toate lucrurile care te privesc! Vei fi lipsita de presiunea unui angajament de durata, pt ca probabil o sa ma plictisesc repede, sau daca nu, cel putin nu vei auzi prea curand “te iubesc” de la mine (pentru ca daca ai auzit, cel mai probabil mi-ai dat cu flit).

Zilnic cercetatorii descopera noi si fascinante lucruri despre mine, mai nasol e ca nu ma lasa sa plec din laborator inainte de ora 18…