Am desfacut pachetul abia cumparat si am pus tigara in gura aproape tremurand. Somnul imi face mereu pofta de un fum. La naiba, ies si in papuci daca e nevoie. Si alarma aia nu mai tace odata... m-a sculat din somn si tipa de cateva minute bune. Clar am nevoie de o tigara. Ah ce-as vrea sa-mi fie colegii plecati sa pot fuma in pat!
Asta e, fumez pe hol. Nici nu ma asez bine pe jos, cum se procedeaza la noi, si imediat vine cretzul de pe culoar pe care-l vad fumand mereu fara vreo ocupatie. "Ce faci ma, si tu fumezi? Sa stii ca nu-ti face bine!" zice prostul, hlizindu-se si aprinzandu-si tigara. "Abia m-am apucat." Incepe sa vorbeasca neintrebat, n-am putut sa savurez, ma trezisem cu tiuitul ala in creier si acum imi rezona vocea lui ca un scrasnet in cap. L-am ascultat dand din cap putin si m-am grabit invocand invatatul.
La naiba, alarma aia inca n-a tacut...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Imi trebuie o tigara. Daca eram la camin fumam unde voiam eu, dar acum parintii nu ma lasa. Fiecare fum devine cu atat mai pretios.
Ies afara si imi aprind cu nesat tutunul. Trag in piept si deja sunt calm. Pana izbucneste alarma. Mama ei de masina, fa-o sa taca!
Nimic. Proprietarul nici nu e acasa. Muzica asta antifurt te-ar innebuni daca ar trebui sa o asculti incontinuu. Dar deja mintea imi zboara la toate cacaturile si devine un simplu fundal suparator. Nu ma grabesc, ma joc cu tigara. Dupa 5 minute alarma inca se mai aude. A naibii de tehnologie. Ma duc sa imi beau cafeaua.