Sunt un pic frustrat de faptul ca nu inteleg stilul unora de a scrie. Vreau sa inchid ochii si sa reusesc sa imi imaginez ce vede si Irene, sa pot vorbi despre mine si perechea mea la persoana a treia ca Gramo, sa am sarcasmul lui Patric sau romantismul mascat al Dianei. E ca in filmele cu prosti, in care nu stii ce ai si vrei ce e al altuia. Cu esentiala diferenta ca eu vreau si ce e al meu, si ce e al altuia.
In acest punct as putea zice ca sunt un pic invidios pe un schitzofrenic. Vreau si eu doua personalitati complet independente, nu doua fortate, legate de acelasi stil, cum pretind ca am acum, sa pot sa apas pe un buton (sa zicem, a treia vertebra de jos in sus) si sa ma schimb in Dr Jekyll sau Hyde, dupa placere si necesitate. Superman si Clark Kent (deja partea cu ochelarii e rezolvata, hi hi), Peter Parker si Spiderman. Bine, acum deja exagerez, dar deja cunosc persoane care parca se dedubleaza, privind din exterior, evident. Genul de persoana care sta si vegeteaza toata saptamana, si nu poti sa o scoti din casa nici cu bani, si care in week-end, o zi pe saptamana, se dezlantuie de-ai zice ca e Lindsay Lohan si Paris Hilton la un loc. Don't worry, nu dau linkuri :).
A, si mai vreau. Vreau vreau vreau. Vreau energie, sa ma tina 18 ore pe zi, si sa nu ma simt epuizat la jumatatea zilei de work, sa am si spor si sa imi si placa. Sa vin acasa si sa ma pun pe treburi, sa citesc pentru scoala, sa merg si la cursurile de dans (we'll see about that), sa vad un pub misto in fiecare seara (am inceput sa primesc recomandari misto, thanks!).
Un inceput ar fi sa mai raspunda lumea la telefon, sa nu ma ignore, sa nu ma trateze cu spatele, sau fundu, dupa caz si marime.
A, si m-am hotarat sa mai fac o facultate dupa asta. Oscilez intre UNATC, FJSC, niste Limbi Straine, sau mai dati vreo idee...