Nu as zice ca sunt complet anti-tehnologie, ar fi si culmea sa fiu anti-geek si student la Automatica. Dar ma simt prost uneori, in special cand am camere foto in mana.
Nu-i bai, invat repede, ma prind rapid, dar stand cu un aparat foto digital in mana, as putea foarte bine sa fiu mamaia care il admira pentru cat de lucios este. "Aa, si uite, chestia aia iese afara". Stiu una si buna: cand imi cumpar eu ceva, vreau sa stiu absolut toate functiile aparatului, asa ca citesc din scoarta in scoarta manualul. Cand sunt, de exeemplu, la mare, si ma bag in seama cu aparatele foto ale celorlalti, cel putin la inceput ma uit la el ca boul la poarta de fier. Poate se intampla doar cu aparate foto, poate pentru ca n-am avut niciodata si nici n-am pupat imprumut sau fantezii de gen. Pur si simplu nu ma descurc cu aparate foto digitale.
Similar si cu imprimantele. Nu inteleg de ce nu se face un tipar omologat dupa care sa functioneze toate. Un tipar optim, calitate maxima, pret minim. Si asa as sti sa le folosesc si fara sa fi interactionat vreodata, e destul sa aud pe altu cum povesteste un printat, si sunt si eu avizat.
Am in schimb talent la televizoare, mp3 playere, diverse periferice minuscule. Dar mai am multe de invatat. Am inceput azi cu masina de spalat automata Indesit.

iWash!