Vreau sa stiu daca mai exista altcineva care nu sesizeaza diferenta intre a citi o carte tinand-o in mana, carte tiparita pe hartie si un pdf citit pe monitor. Cand am auzit asta, chiar am ramas un pic socat. Cum poti avea aceeasi satisfactie a cititului stand ore intregi in fata monitorului? Poti fi si obisnuit cu radiatiile, poti avea filtru la monitor, nu imi pasa. Nu vad cum s-ar putea compara in vecii vecilor cele doua experiente.
Cartea a fost tiparita. Oamenii citesc de secole de pe hartie. Odata cu aparitia tehnologiei, au inceput sa se stocheze si in format digital. Parerea mea e ca au fost facute pdf-uri pentru pastrare in siguranta. Vorba aia, cartile se deterioreaza, hartia se degradeaza. Evident, cine poate citi beletristica pe monitor trebuie laudat. Nu dai pagini, nu pui semn de carte, nu tii cartea in mana, pur si simplu dai click din cand in cand. Fie. Merge si asa. Dar de la asta si pana la a spune ca nu e nici o diferenta... ei bine, ma enervez! Spuneti voi cum e!
PS: caut Lady Chatterley's Lover de D.H. Lawrence.
PS2: mi s-a reprosat ca m-am indepartat de polemica initiala, care era urmatoarea: daca ai avea de ales intre a citi cartea dintr-un pdf, si a da cateva sute de mii pe ea pentru a o cumpara, ce ai alege? Ei bine, eu am facut alta polemica, si cand vine vorba de dat bani pe carti, exista anticariate.. deci sondajul ramane intact.