Sunt blindat de pastile. Am reusit sa fentez sistemul si sa nu dau bani pe cele luate cu reteta. Daca as avea blender as face un mix din toate si as bea, poate poate nu mai misc. Am ospamox, codeina, nurofen, paracetamol, oxacilina, europirin, whateva... multiminerale si diclofenac. Ieri mi s-a blocat gatul si nu l-am putut intoarce cu usurinta timp de cateva ore. Sa zicem ca am trecut peste ce e mai greu. Dar pastile pentru minte nu sunt?
Starea curenta e din cele de defcon 2, alea in care te uiti la poze frumoase de la o petrecere si te simti si mai rau... sau aia in care dormi seara si te trezesti dupa 3 ore cu capul explodand stiind ca n-ai sa dormi nici noaptea asta. Asta e stare de spirit, nu fizica. Aia in care refuzi sa vezi bruma de lucruri misto pe care le mai ai si nu vrei sa faci nimic, nici macar ce trebuie. Maaaan i'm such a loser.