Sa blog sau sa nu blog? Asta e cel mai plictisitor lucru pe care l-a citit cineva vreodata. Update despre mine (normal, ca sunt egocentrist). Am descoperit coverurile lui Johnny Cash si incep sa il respect pe omul asta, poate chiar am sa vad filmul cu Phoenix. Azi am fost ofticat toata ziua ca si ieri, din cauza examenului, desi nota pe care am luat-o nu e mica, dar nici mare. Promit ca am sa scriu despre lucruri mai interesante si nu despre mine dupa sesiune. Dar acu n-ai decat sa induri, daca tot esti aici. Azi noapte mi-a placut pokeru pe bucatzele de hartie, desi am redescoperit ca la jocuri nu ma ajuta norocul deloc. Sper sa o tin tot asa, in pokeruri si biliarduri si poate fotbal, si multe alte chestii. Albumul Mika nu e rau. Am nevoie de socializare suplimentara. Azi am fost rezervat cu probleme la TS de catre grupuri grupuri de persoane. Ma bucur ca pot ajuta, dar acum sunt de-a dreptul frant (mai mult psihic). Anca crek se distreaza in Germania, dar nici de-a draq nu intra pe mess sa ne zica si noua. Mai am ft putin si termin Shogun volumul 1. Crek am sa imprumut si eu carti de la Gelu. Am inceput sa fiu surprins de cereri de friendship pe 360 de la persoane necunoscute. Adica, stiu ca pe hi5 se mai obisnuia, dar aici chiar ma mira. Altceva, ce sa mai zic, nimic interesant. Am ajuns in punctul in care trebuie sa imi ridic moralul si sa imi las lenea la o parte, pentru ca, desi ma simt de parca s-a terminat sesiunea, calendarul imi zice ca nu inca. Mi-am "revenit" la programul 6+8=14 (cod secret). Hai pa... oare sa bag un film?